Wat doe ik als er iets ontbreekt aan mijn bestelling?

Wij behandelen je bestelling met de grootst mogelijke zorg. Controleer na ontvangst toch altijd zelf nog even of het artikel compleet is geleverd. Als dit niet het geval is, verzoeken wij je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. Klik hier voor onze contactpagina. Wij helpen je graag.

Wat doe ik als er iets beschadigd is aan mijn bestelling?

Wij behandelen je bestelling met de grootst mogelijke zorg. Controleer na ontvangst toch altijd zelf nog even of het artikel compleet is geleverd. Als dit niet het geval is, verzoeken wij je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. De manier waarop je contact met ons kunt opnemen staat beschreven op onze pagina Contact opnemen.

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij behandelen je bestelling met de grootst mogelijke zorg. Als het ontvangen artikel desondanks niet precies is wat je hebt besteld of wenst, dan kun je het binnen 30 dagen kosteloos retourneren. De manier waarop je kunt retourneren staat beschreven op onze pagina Retourneren.

Je krijgt na ontvangst van het product gewoon je geld terug. Je ontvangt niet automatisch een ander product. Om een artikel te ontvangen dat je wel wilt hebben kun je uiteraard direct weer een bestelling plaatsen in de winkel.

Hoe kan ik een klacht melden?

Wij doen onze uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je desondanks toch een klacht, dan vragen wij je klachtenformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Dit formulier kan je vinden door hier te klikken. Na ontvangst van je klacht zullen wij normaal gesproken binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Het is nog nooit gebeurd, maar komen we er met elkaar niet uit? Dan kan het geschil voorgelegd worden aan het de stichting Webwinkel Keurmerk, waar wij lid van zijn. Zij zullen als onafhankelijke partij naar de kwestie kijken en gezamenlijk komen we tot een gepaste oplossing.

Wat doe ik bij een '502 Bad Gateway' melding op de bestelpagina?

Een 502 Bad Gateway error is over het algemeen een netwerkfout tussen verschillende servers op het internet. Dit ligt dus niet perse altijd aan jouw computer. Maar het kan zijn dat er toch iets mis is in je instellingen, waar je wel iets aan kunt veranderen. Hieronder doen we een aantal suggesties:

  1. Probeer de webpagina opnieuw te laden, klik hiervoor op de “opnieuw laden” knop in je browser of toets F5.
  2. Verwijder je Cookies. Tijdelijke bestanden in je browser, zouden het probleem kunnen veroorzaken. Toets Ctrl+Shift+Del om tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen.
  3. Start je computer opnieuw op. Soms wordt een 502-error veroorzaakt door de manier waarop je computer verbinding maakt met het internet, vooral als je de melding krijgt op meer dan één pagina.
  4. Herstart het modem.

Ondervind je nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!