Compleet ontzorgen.

 

Nergens omkijken naar; onze installateurs installeren, synchroniseren, geven uitleg en stellen alles in naar jouw wensen

De servicemonteurs van Eviot komen bij je thuis. Wij gaan graag verder om te zorgen voor extra productbeleving en service voor jou.

De servicemonteur regelt alles wat betreft plaatsing, installatie en synchronisatie. App’s worden gedownload op je apparaten en gekoppeld aan je gekochte product(en). Onder het genot van een kopje koffie wordt (laagdrempelige) uitleg gegeven hoe het apparaat werkt en hoe jij het kan bedienen. Dat allemaal binnen een klein uurtje.

Dit noemen wij de Installatie, uitleg en synchronisatie -service van Eviot. Anders moet je naar een winkel toe voor uitleg over je product, bij Eviot komen we bij je thuis. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over plaatsing/montage en kan je er direct mee aan de slag nadat alles gekoppeld is. Het product en de functies worden naar jouw wensen aangepast en geïnstalleerd. Zo ben je in één keer klaar en kan je optimaal genieten van je aanko(o)p(en).

Compleet ontzorgen.

 

Nergens omkijken naar; onze installateurs installeren, synchroniseren, geven uitleg en stellen alles in naar jouw wensen

De servicemonteurs van Eviot komen bij je thuis. Wij gaan graag verder om te zorgen voor extra productbeleving en service voor jou.

De servicemonteur regelt alles wat betreft plaatsing, installatie en synchronisatie. App’s worden gedownload op je apparaten en gekoppeld aan je gekochte product(en). Onder het genot van een kopje koffie wordt (laagdrempelige) uitleg gegeven hoe het apparaat werkt en hoe jij het kan bedienen. Dat allemaal binnen een klein uurtje.

Dit noemen wij de Installatie, uitleg en synchronisatie -service van Eviot. Anders moet je naar een winkel toe voor uitleg over je product, bij Eviot komen we bij je thuis. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over plaatsing/montage en kan je er direct mee aan de slag nadat alles gekoppeld is. Het product en de functies worden naar jouw wensen aangepast en geïnstalleerd. Zo ben je in één keer klaar en kan je optimaal genieten van je aanko(o)p(en).

Compleet ontzorgen.

 

Nergens omkijken naar; onze installateurs installeren, synchroniseren, geven uitleg en stellen alles in naar jouw wensen

De servicemonteurs van Eviot komen bij je thuis. Wij gaan graag verder om te zorgen voor extra productbeleving en service voor jou.

De servicemonteur regelt alles wat betreft plaatsing, installatie en synchronisatie. App’s worden gedownload op je apparaten en gekoppeld aan je gekochte product(en). Onder het genot van een kopje koffie wordt (laagdrempelige) uitleg gegeven hoe het apparaat werkt en hoe jij het kan bedienen. Dat allemaal binnen een klein uurtje.

Dit noemen wij de Installatie, uitleg en synchronisatie -service van Eviot. Anders moet je naar een winkel toe voor uitleg over je product, bij Eviot komen we bij je thuis. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over plaatsing/montage en kan je er direct mee aan de slag nadat alles gekoppeld is. Het product en de functies worden naar jouw wensen aangepast en geïnstalleerd. Zo ben je in één keer klaar en kan je optimaal genieten van je aanko(o)p(en).

Helder, transparant en professioneel

Om onze installatieservice aantrekkelijk en overzichtelijk voor jou te maken werken wij met all-in-tarieven. Zo weet jij exact waar je aan toe bent en komen onze installateurs voor een vast tarief bij jou thuis je product(en) monteren, installeren en synchroniseren.

Het ene slimme product vraagt meer installatietijd dan de ander.

Een slimme thermostaat vraag eenmaal meer installatie en -montage tijd dan een in huis camera. Om die reden werken wij met twee all-in-tarieven. Tarief één voor producten met een langere installatieduur en tarief twee voor producten die iets minder tijd in beslag nemen. Slimme verdeling toch?

Per product wordt aangegeven welk installatietarief van toepassing is voor het product. Zoals gezegd heeft dit dus te maken met de installatieduur van het product of de moeilijkheidsgraad van de installatie. Heb je vragen over bijvoorbeeld de tarieven die gelden voor een bepaald product of hoelang de installatie ongeveer in beslag zal nemen? Voor al jouw vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag!  

Helder, transparant en professioneel

Om onze installatieservice aantrekkelijk en overzichtelijk voor jou te maken werken wij met all-in-tarieven. Zo weet jij exact waar je aan toe bent en komen onze installateurs voor een vast tarief bij jou thuis je product(en) monteren, installeren en synchroniseren.

Het ene slimme product vraagt meerr installatietijd dan de ander.

Een slimme thermostaat vraag eenmaal meer installatie en -montage tijd dan een in huis camera. Om die reden werken wij met twee all-in-tarieven. Tarief één voor producten met een langere installatieduur en tarief twee voor producten die iets minder tijd in beslag nemen. Slimme verdeling toch?

Per product wordt aangegeven welk installatietarief van toepassing is voor het product. Zoals gezegd heeft dit dus te maken met de installatieduur van het product of de moeilijkheidsgraad van de installatie. Heb je vragen over bijvoorbeeld de tarieven die gelden voor een bepaald product of hoelang de installatie ongeveer in beslag zal nemen? Voor al jouw vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag!  

Prijs

Het ene product vereist meer installatietijd dan een ander. Om onze diensten overzichtelijk aan te bieden hanteren wij daarom twee all-in-prijzen.

  1. € 59,- Dit tarief geldt voor producten met een maximale installatieduur van circa een uur.
  2. € 89,- Dit tarief geldt voor producten waarbij de installatie meer tijd in beslag neemt en/of intensiever is.

Wat zit er bij inbegrepen?

Voor beide tarieven geldt het volgende: jou volledig ontzorgen.  Montage, installatie, synchronisatie en het geven van uitleg over de werking. Ons doel is dat jij nergens omkijken naar hebt en direct gebruik kan maken van jouw gekochte product(en).

Onze installateurs zijn professionals met een passie voor slimme producten en dit zie je terug in onze dienstverlening.

Nu kan het zijn dat tijdens de installatie blijkt dat jouw (thuis)situatie vraagt om verplaatsingen/verleggen van kabels bijvoorbeeld. Op het moment dat hier extra* materiaal voor nodig is, zal dit in overleg met jou bepaalt worden. Dit materiaal kan achteraf nog in rekening worden gebracht. Dit zal altijd met jou op voorhand gecommuniceerd worden zodat je nooit voor verassingen komt te staan.

Bij een gekochte of bij een product-inbegrepen -installatievoucher, neemt onze klantenservice contact met jou op om jouw huidige thuissituatie voor het product in kaart te brengen. In sommige gevallen kan gevraagd worden om een foto te maken. Op die manier kan op voorhand beter ingeschat worden of extra materiaal nodig is.

*Materiaal wat niet standaard bij het product geleverd is.  

Voor welke producten geldt het?

Bij ieder product is te zien welke installatietarief geldt, mocht je gebruik willen maken van onze installatieservice. Dit is te zien onder het kopje  “slimme accessoires”.

Mocht het niet bij een product vermeld staan en je zou graag gebruik willen maken van de installatieservice; neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aangeven welk tarief geldt voor het desbetreffende product.

Als je een product hebt gekocht zonder installatieservice en je wilt later alsnog gebruik maken van de installatieservice? Dit is uiteraard geen probleem! Dit kan op twee manieren. Je kan eerst zelf kijken welk tarief geldt bij jouw gekochte product door naar de productpagina te gaan. Vervolgens kan je los dat installatietarief bestellen door het in je winkelmand te doen en de bestelling te plaatsen. De andere manier is om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou volledig helpen en adviseren. Dat doen we graag voor je.

Heb je een slim product gekocht bij een concurrent en wil je dit graag door ons geïnstalleerd hebben? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we kijken of het product door ons geïnstalleerd kan worden en onder welk all-in-tarief dit valt.

Is mijn woonplaats gedekt?

Wij bieden onze installatieservice in heel Nederland aan. Onze installatiedienst is opgedeeld in regio’s. Iedere installateur heeft een regio waarvoor hij verantwoordelijk is. Zo heb jij altijd je installateur dicht bij huis en heb je een vast aanspreekpunt.

Onze visie is namelijk landelijk opererend , maar lokaal actief te zijn met vaste installateurs in jouw regio.