Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen doorloop je een paar eenvoudige stappen. Allereerst plaats je het/de door jou gewenste artikel(en) in de winkelwagen. Je wordt dan naar de winkelwagen pagina geleid. Op deze pagina kies je voor verder winkelen of afrekenen. Wanneer je voor afrekenen kiest, kom je terecht bij stap 1 van de bestelprocedure.

Stap 1 – Naam en adres
Ben je al klant?
Indien je al klant bent kan je klikken op de tekst ”Ben je al klant? Klik dan hier om in te loggen’. Er verschijnt direct een scherm waarbij je alleen nog je emailadres en wachtwoord hoeft in te geven, je naam en adresgegevens worden dan direct ingevuld. Je kunt je (adres)gegevens vervolgens nog wel aanpassen natuurlijk, bijvoorbeeld als je bent verhuisd.

Nieuwe klant?
Je geeft hier je naam en adres op, deze gegevens zijn nodig om de factuur samen te stellen.

Kies een wachtwoord: Hier kies je je wachtwoord. Daarmee kan je bij Eviot.nl inloggen om bijvoorbeeld je bestelling te volgen of een nieuwe bestelling plaatsen zonder je adresgegevens opnieuw in te hoeven vullen.

Afleveradres: Als je wilt dat je bestelling ergens anders wordt bezorgd, kun je hier het door jou gewenste afleveradres invullen.

Stap 2 – Verzendwijze
Kies voor de gewenste manier van verzenden.

Stap 3 – Betaalwijze
Kies voor de door jou gewenste betaalwijze.

Controleer je bestelling
Als je je gegevens gecontroleerd hebt, en je bent tevreden, kies je voor het plaatsen van je bestelling om je bestelling definitief te maken. Je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalpagina.

Betalen
Binnen de beveiligde pagina’s kun je afrekenen.

Hoeveel betaal ik voor verzending?

Bestellingen op voorraad vanaf € 35,- worden geheel gratis bezorgd, tenzij een artikel vanwege ongebruikelijke afmetingen per koerier bezorgd zal worden. Afwijkende bezorgkosten staan altijd duidelijk vermeld bij het artikel. Je ziet deze eventuele kosten nogmaals vermeld staan tijdens het bestelproces, voordat je betaalt.

-Bestellingen boven de € 35,- geplaatst op werkdagen voor 19:00 worden de volgende dag gratis overdag bij je thuis bezorgd door DHL of DPD in Nederland.

-Voor bezorging naar België geldt een toeslag voor € 3,99* (Incl. BTW).

-Bij bestellingen onder de € 35,- zijn de bezorgkosten € 1,99* (Incl. BTW)

-Optioneel: same day delivery; voor 12:30 besteld, dezelfde dag ’s avonds in huis voor € 8,49* (incl. BTW).

-Optioneel: na 19:00 en voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis voor € 8,49*(Incl. BTW).

Opmerking: de optionele bezorgopties kan je kiezen indien je sneller een voorraadproduct in huis wil hebben in plaats van de standaard aangeboden bezorgmogelijkheden/tijden.

Op het moment dat er sprake is van een artikel/bestelling met ongebruikelijke afmetingen, zullen de bezorgkosten nader bepaald worden aangezien deze per koerier bezorgd zal worden. 

Kom je er niet helemaal uit wat je nou eventueel zou gaan betalen? De eventuele bezorgkosten staan altijd duidelijk vermeld bij tijdens het bestelproces, voordat je betaald. We proberen het zo helder mogelijk naar jou te communiceren. Is je bestelling boven de € 35,- en bestel je voor 19:00 dan is het altijd gratis, dus dat is een geruststelling. Daarnaast kan je onze klantenservice altijd bereiken voor vragen. Wij zijn er voor jou!

*Aangezien wij eerst samen moeten groeien met jou als klant, kunnen we helaas nog geen lagere verzendtarieven aanbieden en is de voor 19:00 ’s avonds besteld, de volgende dag gratis bezorgd, het maximale wat we op dit moment gratis kunnen aanbieden. Om jou als klant toch tegemoet te komen, bieden we wel alle bezorgopties aan, maar helaas moeten we hiervoor een vergoeding vragen
. Zodra we samen gegroeid zijn gaan deze tarieven omlaag; ons streven voor de toekomst is gratis levering voor elk product.

Kan ik een bestelling annuleren?

Indien je je bestelling wil annuleren, neem dan alsjeblieft zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, mogelijk kunnen we de verzending nog tegenhouden. Je hebt in dat geval sneller je geld terug en we besparen ons en het milieu de verzendkosten.

In het geval je bestelling al verwerkt/verstuurd is, kan je je bestelling retourneren na ontvangst. De instructies hiervoor vind je op de pagina retourneren.

Kan ik nog iets veranderen aan mijn bestelling?

Indien je je bestelling wil wijzigen, neem dan alsjeblieft zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, mogelijk kunnen we de verzending nog tegenhouden. Is je bestelling reeds verwerkt, dan kan je je bestelling retourneren na ontvangst, en een ander product bestellen. De instructies hiervoor vind je op de pagina retourneren.

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen bij eviot.nl zijn inclusief BTW, tenzij expliciet anders wordt vermeld. Tijdens het afrekenen en op de factuur zie je ook de bedragen vermeld exclusief BTW en los het BTW bedrag. Zo weet je dus exact wat je betaald.